Zajímavosti
Zjistěte víc o možnosti chlazení v laboratořích bez nadměrné spotřeby vody!
V dnešním článku se podíváme na téma spotřeby vody v laboratořích. To je z drtivé většiny využito na chlazení. Pokud uvažujete o tom, že chcete toto číslo snížit, doporučujeme se podívat na oběhové chladicí termostaty.
30–60 % vody spotřebované v laboratořích je využito na chlazení, což je víc, než se využívá na kteroukoli z metod či aplikací v provozu i v laboratoři. Připadá vám to zbytečně moc? Potom jsme pro vás připravili přehled přístrojů, které tuto velkou spotřebu pomáhají snížit.
Chladicí zařízení jsou obvykle připojena na veřejný řad a voda poté, co jednou proteče přes zařízení, je bez dalšího využití odváděna rovnou do kanalizace.
Oběhové chladicí termostaty kromě úspory vody nabízejí i nižší teplotu chladicího média, než má kohoutková voda, a tudíž je s nimi dosahováno výrazně lepších výsledků při použití stejné plochy tepelného výměníku. Díky využití oběhových chladicích termostatů můžete snížit spotřebu vody. Podstatně šetříte vaše náklady na vodné a stočné, ale i životní prostředí.
Termostat LabTech nabízí pokročilé chlazení s intuitivní obsluhou, najdete jej v nabídce produktů níže a vybírat můžete z několika modelů s různým teplotním rozsahem a chladicím výkonem (od 500 do 2 100 W).
Na to, jak funguje oběhový chladicí termostat, se můžete podívat na tomto videu:
Rádi bychom upozornili ještě na novinku v naší nabídce – lázně vodní míchané chlazené, také od značky LabTech. Umožňují spolehlivé temperování lázně v laboratorních podmínkách s možností ohřevu i chlazení v širokém rozsahu teplot. Jejich výhodami jsou spolehlivá kompresorová technologie a kvalitní zpracování přístroje, které garantuje jeho dlouholetý provoz. V lázni můžete vzorky temperovat i pomocí externího okruhu (díky výkonné pumpě).
Teplotní P.I.D. regulace těchto speciálních vodních lázní zaručuje přesné a stabilní nastavení jejich teplot. V naší nabídce najdete několik modelů s různými teplotními rozsahy, kapacitou volné plochy a chladicím výkonem.
Autor: marketing P-LAB